Sprzedaż to ważny sektor gospodarki. Warto decydować się na różnego rodzaju udogodnienia pomagające zyskać oszczędności czasowe, pieniężne oraz związane z wykonywaniem obowiązków.
Hurtownie są różne, na przykład: budowlane, spożywcze, elektryczne, hydrauliczne. Łączy je podobny sposób działania, możliwość zakupu produktów hurtowo lub detalicznie (czasami są różne ograniczenia i ten sposób jest niedostępny).
ErpBox to platforma pomagająca e-sprzedawcom w pracy. Wspiera w uzyskaniu popularności e-sklepu, pomaga także w automatyzacji procesów związanych z poszczególnymi etapami kompletacji zamówień i ich wysyłki, a także kontaktowania się z kurierami, dostawcami i klientami.
Dropshipping – co to i kto może skorzystać?
Dziś dążymy do jak największego ułatwienia życia oraz pracy zawodowej. Automatyzacja pozwoli na poświęcenie czasu tym czynnościom, których w żaden sposób nie można “podpiąć” pod ten proces, na szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje czy standardy obsługi.
Bywa, że słyszy się zaskoczone pytania: dropshipping? Co to? To model sprzedaży, w którym sprzedawca (osoba wystawiająca ofertę) zawiera transakcję z klientem. Jej przedmiotem jest produkt, którego nie posiada fizycznie (wysyłką zajmuje się hurtownia, z którą podpisano umowę). To rozwiązanie proste, ekonomiczne oraz opłacalne.
Jak to wygląda?
- klient składa zamówienie
- sprzedawca przyjmuje je
- zamówienie przekazywane jest do hurtowni, którą ze sprzedającym łączy umowa
- następuje proces kompletacji oraz wysyłki zamówionych przedmiotów.
Dropshipping idealnie wpasowuje się w dzisiejsze trendy, nakazujące oszczędności – zobacz sam: https://www.erpbox.pl/integracje-z-hurtowniami/. Właściciel firmy, który zdecydował się na taki model oszczędza miejsce oraz pieniądze (nie wynajmuje powierzchni magazynowej). Takie rozwiązanie wspiera także osoby, które dopiero zaczynają sprzedaż w Internecie.
ErpBox + hurtownie: da się!
Dropshipping, co to znaczy dla sprzedawcy? Z pewnością – ułatwienie pracy. Platforma ErpBox pozwala na synchronizację wielu hurtowni i sprzedaż ich produktów na Allegro, Amazon, eBay czy w innym serwisie. Dodatkowo – jeśli są osoby, które nie są przekonane do takiej integracji – jest rozwiązanie: 21 dniowy bezpłatny okres testowy. To wystarczający okres czasu, aby pozbyć się wszelkich wątpliwości.