Netflix jest obecnie najpopularniejszym serwisem streamującym w sieci. Nie ma zatem co się dziwić, że twórcy NetFlixa chcą z tego skorzystać i jeszcze bardziej promować produkcje… w reklamach między emitowanymi odcinkami. Taką funkcję zdecydowali się bowiem (na razie testowo) wprowadzić dla wąskiej grupy użytkowników.
O co chodzi z tymi reklamami?
Netflix wprowadził testowo reklamy między rozgrywanymi odcinkami danej serii emitowanych materiałów dla (póki co) wąskiej grupy użytkowników. Reklama wyświetlana nam jest pełnoekranowa jak i korzysta z algorytmów NetFlixa, które na podstawie ciasteczek mogą serwować nam propozycję filmów, które trafią w nasze gusta. O co cała afera zapytacie? Szczęśliwcy, którym ukazała się ta reklama twierdzą, że nie można tej reklamy pominąć a pojawia się ona zamiast informacji na temat następnego odcinka/materiału który miał zostać uruchomiony. Powoduje to niesamowite oburzenie u użytkowników. Nie ma co się dziwić, zwłaszcza, że do NetFlix’a dostęp jest przecież płatny i każdy chciałby mieć dostęp do platformy bez dodatkowych reklam.
Czy to tylko test, czy melodia bliskiej przyszłości?
Jak się dowiedział serwis The Verge NetFlix twierdzi, że reklamy są możliwe do pominięcia i że to tylko rozwiązanie testowe.
Poniżej kilka tweetów oburzonych użytkowników platformy NetFlix i ich reakcje na wprowadzone reklamy :
@netflix REALLY just played an ad between episodes of Grey’s Anatomy. Netflix officially ain’t shit. Ads AND they don’t have One Tree Hill? Bye Felicia. That’s it. I’ve had both for a while but @hulu has now taken over my household.
— Sierra C. Johnson (@si8erra) 17 sierpnia 2018
Hey @netflix I can tolerate the ads at the top of my list of shows but between every episode I watch is getting stupid
— Lee (@dogmeat707) 17 sierpnia 2018
.@netflix make it stop! Make the ads after a show I watch stop!!!
— Frank Remley (@FrankRemley) 17 sierpnia 2018
Wow. @netflix added ads for their shows inbetween episodes. #really
— Rowena Slytherin (@SaucySlytherin) 16 sierpnia 2018
@netflix, I don’t need ads in between episodes.
— Stacey (@stascream) 17 sierpnia 2018






